Wow Hungary

Wow Hungary

Wellspring of Wonders sau pe alt nume: ,, Izvorul nesecat de minuni’’, este moto-ul principal prin care Agenția Maghiară de Turism a început cu aproximativ 2 ani în urmă să promoveze turismul din Ungaria și zonele cu populație maghiară preponderentă. Astfel în urma unor eforturi și prin sprijinul necontenit al guvernului, apele termale au fost ridicate la rang de politică de stat, fiind unul din sectoarele care aduc venituri anuale considerabile țării.

Prin brand-ul ,,Wow Hungary’’, autoritățile își propun ca principal obiectiv atragerea a cât mai mulți turiști în stațiunile balneare din Ungaria, precum și promovarea patrimoniului cultural cu care se mândresc.

Turiștii dornici de a explora plaiurile Ungariei, în cazul acesta pot ajunge mai ușor la informații de uz general folosind platforma cu același nume pusă la dispoziție de Agenția Maghiară de Turism, care pentru a ușura munca turiștilor, a fost tradusă în mai multe limbi de circulație internațională, inclusiv româna, dat fiind faptul că zona de Est a țării este un adevărat magnet pentru turișții români dornici de relaxare. 

Majoritatea acestor stațiuni de cele mai multe ori sunt bilingvizate sau chiar trilingvizate, angajatorii având o nevoie constantă de personal care cunosc mai multe limbi, așa cum se întâmplă de exemplu la Gyula sau Hajduszoboszlo unde se vorbește română.

Maghiarii pun la dispoziție pachete cât mai atrăgătoare turiștilor, care pe lângă bălăceală includ mâncărurile tradiționale ungurești, vinurile de calitate superioară, precum și vizitarea cetăților, castelelor, muzeelor, activități extreme și tururi ghidate în principalele obiective de interes public.

Este o așa zisă grijă constantă față de bunăstarea oaspeților ce le calcă pragul și care de cele mai multe ori se reîntorc cu mare drag, asta și datorită accentului mare care se pune în domeniul ospitalității care numără sute de mii de angajați la momentul actual.

Potențialul de dezvoltare al Ungariei prin acest sector este imens, majoritatea banilor fiind reinvestiți, iar orașele ,,balneare’’ prosperând pe urma acestui fapt. Nu este prima dată când observ reclame cu băile termale din țara vecină la Cluj, București sau mai ales în Ținutul-Secuiesc, dovedind faptul că încă odată merită investiția.

Inclusiv în această perioadă proiectul ,,Wow Hungary’’ a început relansarea turismului prin prezentarea țării cu fiecare regiune în parte, pe care vi le vom prezenta în articolele urmărtoare.

Link-ul platformei: https://wowhungary.com/en

Leave a Reply

Your email address will not be published.