Miercuri, 18 Septembrie 2019
Miercuri, 18 Septembrie 2019


Business / Un tânăr antreprenor își „îmbracă” visele

Un tânăr antreprenor își „îmbracă” visele

Brandul BLKN („Balcan”) se ocupă cu design vestimentar și implicit de vânzarea articolelor de îmbrăcăminte. Pe scurt, aceasta ar fi o primă introducere a acestei firme, dar BLKN include mult mai multe, ceea ce este demn de știut. Este de apreciat, totuși, îndrăzneala unui tânăr, care a pornit o afacere proprie. Despre ce este vorba? Zöld Levente mi-a povestit mai multe.



– Când și cum s-a înființat această companie? – i-am adresat prima întrebare.

– „Brandul a fost înființat în 2006. Mai târziu, în anul 2013, am început activitățile împreună cu Péter Zsuzsa, partenera mea de lucru. După un an, am lansat prima colecție, care a făcut furori în țară și peste granițe, lăsând la o parte faptul că am început cu limitări privind numărul de articole. De atunci am fabricat 5 colecții mari și 3 colecții mici. În anul 2017 am deschis oficial primul magazin în Cluj Napoca” – mi-a împărtășit el.



– Către cine vă adresați și cum ai descrie această marcă?

– „Obiectivul nostru privind etatea clienților este să stârnim atenția celor care nu se așteaptă doar la modă din partea unui brand vestimentar, ci și la o semnificație și senzație împreună cu calitatea remarcabilă. 95% din produsele noastre sunt fabricate doar în țară cu precizie și atenție amplă”– spune Levente.



– Ce fel de reușite vi s-au îndeplinit și ce planuri de viitor aveți? – am întrebat cu curiozitate.

– „În prezent, am reușit să deschidem un magazin în Cluj Napoca, și produsele noastre sunt prezente și în unele magazine din Budapesta. Iar scopul nostru pe viitor ar fi să ne extindem. Am dori să acaparăm cât mai mulți clienți, să deschidem magazine în diverse orașe din țară și în afara țării. Totodată, am dori să colaborăm cu branduri locale și vestice. Și prin această concepție vrem să stimulăm și să încurajăm planurile noilor generații, să aibă motivație la realizarea oricărei închipuiri în țară” – mărturisește Zöld Levente.

                                                                          ***

Brandul BLKN și tot ceea ce face Zöld Levente împreună cu partenerii săi demonstrează faptul că realizarea unui lucru măreț într-o regiune modestă nu este imposibilă. Este important și apreciabil să cumpărăm produsele antreprenorilor din țară ca încurajare și motivare să nu părăsească țara, deoarece visurile se pot îndeplini și aici. Eu voi vizita cu siguranță magazinul BLKN din Cluj Napoca, voi?








Sus